Najnowsze Wpisy

ChOrA :(( Komentarze (0)
31. października 2003 06:32:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka !!! hmm... wczoraj jak zawsze rano szkola  po szkole wrocilam do domq ale tylko po to zeby cosik zjejsc a pozniej pojechalam do sklepu na zakpki bo dzisiaj jade do babci :)) nareszcie nie bylam u niej od dwoch miesiecy :) nareszcie pojade i zobacze sie z wszystkimi znajomymi <jupi> no i po tych zakupkach przyjechalam do domu no i okazalo sie ze mam temperature no i jestem chora :((  dobra a teraz koncze bo ide zaraz do szkoly tylko nie wiem po co bo dzisiaj nie bedzie polowy klasy bo oni sobie juz dzisiaj wyjechali no a drugi powud ze ja nic nie umiem :(( papatki i pozdrowka :*

sysiaaa : :

Mój NoWy bLoG :) Komentarze (0)
30. października 2003 07:25:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka wszystkim !!! to już mój kolejny blogasek... niestety diary.pl upadlo ,  bede sie starac codziennie tu cos pisac mam nadzieje ze bedziecie komentowac notki :) pozdrowka i ogromniasty buziak dla wszystkich.

A tErAz TrOsZkE o MniE:

imie: SyLwIa

nazwisko: NieWazNe :P

wiek: 17

miasto: ZaBrZe

sysiaaa : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

sylvusiaaa | byc-siewca | smoku | selenay | kakobe | Mailing